پلیس هندی به قربانی تجاوز که به پلیس شکایت برده بود، تجاوز کرد

ارقام واقعی تجاوز بسیار بیشتر است، زیرا بسیاری از آن‌ها حتی گزارش نمی‌شوند.

زمروز: یک افسر پلیس هند در ایالت اوتار پرادش در شمال این کشور، به اتهام تجاوز به دختری ۱۳ ساله‌ای دستگیر شد. پلیس متجاوز پس از اینکه این دختر به اداره پلیس مراجعه و گزارش کرد که به او به شکل گروهی تجاوز شده است، بار دیگر به او تجاوز کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی، یک مقام ارشد پلیس گفت که برای پلیس متجاوز پرونده جنایی تشکیل شد و او از کار تعلیق شده است.

بنا بر ادعای این دختر، در ماه گذشته چهار مرد به او تجاوز کرده‌اند. انتشار این گزارش با ابراز خشم بسیاری از کاربران هندی در رسانه‌های اجتماعی همراه شده است. و مردم به ناامنی ادارات پلیس برای زنان اعتراض کرده‌اند.

مردم هندوستان بر این باورند که ارقام واقعی تجاوز بسیار بیشتر است، زیرا بسیاری از آن‌ها حتی گزارش نمی‌شوند.

مقام‌های ایالتی دستور تحقیقات در مورد این حادثه را صادر و درخواست کرده‌اند که در مورد آن، ظرف ۲۴ ساعت گزارشی تهیه شود. کمیسیون ملی حقوق بشر هندوستان نیز از مقام‌های ارشد پلیس خواست طی چهار هفته، گزارششان را ارایه کنند.

پدر این دختر در شکایت خود به پلیس ادعا کرد که چهار مرد دخترش را به ایالت همسایه، یعنی «مادیا پرادش»، برده‌اند و در آنجا به مدت چهار روز به او تجاوز جنسی کرده‌اند. این مردان قبل از فرار، دختر را به روستایش در منطقه لالیتپور در «اوتار پرادش » برگردانده‌اند.

بنا بر گزارش کانال خبری «ان‌دی‌تی‌وی» (NDTV)، یک روز پس از آنکه متجاوزان دختر را به روستایش بازگرداندند، افسر مسئول پاسگاه پلیس محلی به همان دختر که به همراه عمه‌اش برای شکایت به اداره پلیس رفته بود، تجاوز کرد.

افسر پلیس متواری شده، بر اساس قانون «حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی» در روز چهارشنبه همین هفته دستگیر و متهم شد.


بیان دیدگاه